G-day mates ! 5,6 en7

Het leek erg op een normale donderdagochtend. Toch was deze donderdag heel anders dan normaal. Eerst moest ik maar eens uit bed komen. Snel een eitje gemaakt voor mijn broertje snel douche en naar benden want, Mees en Arno stonden al rond 11.00 voor de deur. Nadat zij waar naar huis waren gegaan trof ik samen met paps en moederss de laatste voorbereidingen. De rest van de dag met mijn broertje doorgebracht totdat de familie rond 17:15 vor de deur stond.

1800 vertrokken wij naar schiphol waar wij afscheid zouden nemen :, ( . Hier kwamen ook nog 2 goede vrienden van mij afscheid nemen. Om 19.40 namen we afscheid van elkaar en vertrok ik door de security. Toen ik nog omkeek zag ik mijn moeder een traantje wegpikken, love u mom!

Eindelijk was het zover 21:50 tijd om te gaan. Tijdens de vlucht naar Dubai had ik 3 stoelen voor mijzelf .

Aangekomen op Dubai moest ik nog mijn boardingpass ophalen bij de desk. Voordat ik daarheen kon moest ik een trein nemen. Ja inderdaad een trein nar de andere gate!! De vlucht naar Sydney was erg lang maar niet onaangenaam. Ik landde om 0500 op Sydney. Snel door de douane, koffer pakken en op naar de familie die mij al stonden op te wachten. Zo'n warm onthaal had ik nog nooit gehad.

Na dit onthaal gingen we naar het huis van John en Crissie. Hier gingen we met zijn allen ontbijten. Na het ontbijt ging ik mijzelf maar eens verfrissen, want om 1040 gingen we naar de verjaardag van charlie! Na de verjaardag liepen we nog langs en onder the Harbour Bridge. Nu lekker aan het tikken en uitrusten.

Have a good time and we speak again !

Oy gents,

This day seems to be like any other day. Still this day is verry different than all the other days. I will be flying all on my own to down under. I got up and made for the last time an egg for my brother. At 11.00 Mees and Arno were standing at my doorway. When they left My Dad,Mother and I finished the last touch on the stuff. The rest of the day I spent with Daan playing video games. At 1715 the family came and on 1800 we moved to Schiphol. At Schiphol were 2 great friends waiting for me. At 1940 we said our goodbye's to eachother.

I saw my mother in tears love u mom! Xx.

At 2150 my flight departed to dubai, while at this flight I had 3 seats for myself. Not that I could fall asleep but still. When I landed in Dubai I had to get my boardingpass to my flight to sydney .I had to take a train to get to the right gate. After a long flight I landed at 0500 on Sydney airport.

Quickly though to security, get my suitcase en join the family who were already waiting for me.

It was the most heart welcome I have ever had .After this we went to John and Crissie for breakfast. At 1000 I refreshed myself because at 1040 we went to a birthdayparty of Charlie. After this we walked along the Harbour Bridge. It was a nice day !!

Special thanks for everyone who waited for me at the airport!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!