Darwin - last day CVA

06.15 Was het toen ik op mijn horloge keek. Shit...
Ik kon nog een uur en 15 minuten slapen. Helaas pakte ik de slaap maar niet.
Ik besloot te gaan douchen en een wandeling door Darwin te maken.

Om 08.30 melde ik mij voor mijn laatste werkdag .
Vandaag gingen we weer terug naar de tuinen om het weer een beetje bij beetje op te knappen.
Rond 15.00 was ik in the office waar ik werd bedankt voor alles.
Ik nam afscheid van iedereen en ging naar mijn hostel.

Hier pakte ik mijn tas in en ging lekker relaxt mijn uren doormaken.

It was 06.15 am when I looked at my watch. Shit...
I could still sleep for an hour and 15 minutes, but it didn’t work anymore. I couldn’t go back to sleep.
I decided to take a shower and to take a walk through Darwin.

At 08.30 am I reported me for the last working day.
Today we went back to the gardens to make the gardens little by little better.
Around 15.00 pm I was at the office where they thanked me for everything.
I said goodbye to everybody and went back to my hostel.

I put all my clothes into my suitcase. Then I relaxed the following hours.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!