Darwin - Toadbusting

Vandaag kon ik heerlijk rustig aan doen.
Ik hoefde mij pas om 18.00 te melden. Heb deze dag dan ook niet veel gedaan.
In de middag ging ik echter de stad in voor wat boodschapjes.

Om 18.00 stond ik voor de deur van de CVA om weer te gaan Toadbusten.
Aan het einde van de Toadbust hadden we er 45 gevangen genomen.
Ook al waren het er maar 45, het geeft duidelijk een mooi beeld dat het werk wat we doen ook zin heeft.
Tegen 22.00 waren we weer terug bij de accommodatie. Waar ik heerlijk mijn warme bed in kroop.

This morning was very relaxing.
Because my work started at 18.00. I didn’t do much this day ;)
In the afternoon I went to the city for some grocery.

At 18.00 pm I was at the office of CVA to go for Toadbusten.
At the end of the evening we had caught 45 Toads.
Even that there were only 45 Toads, it is good to know that you are doing a great job. You are helping the locals.
At 22.00 pm we were back at the accommodation. I went to my nice and warm bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!