Darwin - counting birds

De wekker verstoorde mijn droom en rukte mij uit mijn slaap.
De laatste werkweek is begonnen.
Vandaag gingen we weer naar een reservaat waar we de vogels telden, voor de onderzoeken.
We deden 2 sites waar we in totaal meer dan 60 volgels telden.
Tegen het einde aan was mijn teamleider tevreden en gingen we terug naar onze accommodatie.

In de avond skypte ik nog met mijn moeder voor de planning van de volgende dagen.


The alarm clock disturbed my dream and I woke up directly.

The last volunteer week has begun.
Today we went to a reservation, where we were going to count birds for surveys.
We had to do 2 sites, where we counted more than 60 birds.
At the end my team leader was pleased, so we went back to our accommodation.

In the evening I skyped with my mother, we talked about the planning for the following days.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!