Tour A la Sydney (2)

Ik schrok wakker en keek op mijn horloge shit het is 0345 . Geen idee waardoor ik wakker was geworden. Probeerde nog in slaap te vallenmaar tevergeefs. Heb toen met het thuisfront zitten appen en een beetje gaan lezen . Rond 0730 ging ik naar beneden waar Crissie en John al de krant aan het lezen waren.

Na het ontbijt gingen we met Jennie en Les naar oude plekken waar hun hadden gewoond. Uiteraard gingen we langs de stranden en een paar mooie uitzicht punten. Als het kon zou ik daar gaan wonen en nooit meer weggaan. Anyway John nam ons mee naar zijn favoriete restaurant wat erg begrijpelijk was. we kwamen daar Rebecca en Stirling tegen.

We vertrokken naar Johns huis waar we met Renee zouden dineren. Echt weer een mooie dag!! Thx all ! Xxx

I woke up and looked at my watch ,shit it was 0345. Tried to fall asleep again but no. I talked to the homefront and read a book until 0730. Went downstairs where Crissie and John were reading the paper.

After the breakfast we went with Jennie and Les to old places where they used to life. We also went to the beaches and some points which had amazing vieuws! ! If i could I would buy a house and never leave again. Anyway John took us to his favorite restaurant which was pretty good. we met Rebecca and Stirling there.

After lunch we went to Johns hause where we had dinner with Renee. It was a wonderful day! Thx all!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!