Lunch and Rugby

Ik schoot om 0800 wakker, tikte snel mijn verhaal en ging naar beneden. Het plan was om vandaag met de trein weg te gaan, maar dit ging helaas niet door. We besloten om een lunch te nemen met Les en John. We zaten er ongeveer voor een uurtje of 2. Eenmaal weer terug gingen John en ik een spelletje schaken. We speelden 3 potjes in 2 uur.

Na het laatste potje moest ik snel omkleden, want Renee haalde mij op, omdat we naar een Rugby wedstrijd gingen van David. Het was een belangrijke wedstrijd voor de Paramatta Eels waar David speelt.
Het was echt gaaf om hem in een stadion te zien spelen. Helaas verloren ze de wedstrijd in de laatste 2 minuten.

Na de wedstrijd heb ik nog met David kunnen praten voordat we terugliepen naar de auto. Omderweg naar de auto heb ik nog veel met Renee gelachen voordat Dennis mij meenam naar zijn huis . Henny en Fred erg bedankt voor deze geweldige avond!!

I woke up at 0800, typt quickly my story and went downstairs. The plan was to go somewhere with the train. It was canceld because it wasn't handy. We decided to have some lunch with John and Les at a nice hotel. We sat there for almost 2 hours. When we got back I played Chess with John , we did 3 games in 2 hours.

After the last game I changed my clothes because Renee would pick me up. Renee,Dennis, Henny Fred and me went to a rugby game from David who plays for the Paramatta Eels. It was really cool to see him play!!
You gained a big fan! They lost the game in the last few minuts.... bummers.

After the game I had a chat with David. When we walked back to the car Renee and I had much fun! Dennis took me to his place because Pitwatter was in the planning.

Thx all for this lovely evening! Xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!