Pittwater 2

Na een onrustige nacht stond ik om 0730 op. Tot mijn verbazing was iedereen al op. We namen ontbijt en keken tv totdat Dennis en ik weer gingen badmintonnen. Rond 10.30 kwamen Emma, Nick en Charlie. Even later kwamen ook nog Crissie en John. We speelden wat spelletjes voordat we naar een klein strandje gingen. Emma en ik gingen erheen met de kano, het duurde eventjes voordat we het onder de knie kregen haha.

Na het strand avontuur gingen we weer naar huis toe. Onderweg terug zei Charlie (2) mijn naam en wilde dat ik hem optilde. Ik vond dat een leuk speciaal moment.

Het waren mooie dagen thx all!! Xx

After a rough night of sleep I stood up at 0730. I was suprised because everyone was already up. We took breakfast and watched some tv until Dennis and I started playing badminton. At 10.30 Emma, Nick and Charlie came along. A few minutes later Crissie and John came over aswell. We played some games and we went to a small beach. Emma and I went to the small beach with the canoe it took a while to get it under control haha.

After the beach adventure we went back home. Meanwhile a special moment for me came along. Charlie said my name and wanted me to lift and carry him. Such a great kid!

It were some pretty nice days thx all !! Xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!