Sydney - Melbourne

Het wordt vandaag een rustige dag. Les, John en ik namen de ferry naar Watsonsbay, wat erg mooi gelegen ligt op zo'n 25 minuten van Sydney vandaan. Tegen de tijd dat we daar aankwamen was het zo'n 27 graden met de volle zon op je bol. We liepen langs de kust en namen ergens wat te eten en te drinken.

Na het eten en drinken liepen we naar "the Gap" waar mensen hun leven laten door naar beneden op de rotsen te springen. Na deze bizarre plek gingen we weer terug naar Crissies en Johns.
Want vanavond vlieg ik naar Melbourne. Ik pakte snel mijn tas in en John bracht mij weg naar het vliegveld.

De vlucht was redelijk te doen en toen ik landde zag ik Ron al staan. Hij nam mij mee naar zijn huis waar ik samen met hem en Sandy tot 23.30 heb zitten praten totdat we naar bed gingen.

Today was going to be an relaxing day. Les, John and I took the ferry to Watsonsbay which lays really nice and is only 25 minutes away from Sydney. when we landed on Watsonsbay it already was 27 degrees with full sun on your head. We walked along the coast where we had lunch.

After the lunch we walked to "the gap" where people lose their lives by jumping on the rocks. After this weird place we went back to Johns and Crissies because I will fly to Melvourne this night.

The flight was alright and when we landed I saw Ron standing at the lugage. He took me home where I met Sany and we had a chat until 23.30

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!