Melbourne

Het was een zeer vroege ochtend. Joe zong al om 04.30, gelukkig viel ik daarna weer snel in slaap. Ik stond om 07.12 op en zag Sam en Ron in de keuken zitten. Tijdens ons ontbijt kwam Sandy er ook nog bijztitten. Ron, Tess, Sam en ik gingen boodschappen doen. Hierna ging Sam zwemmen wat erg leuk was om te zien. Na de zwemles vertrokken we naar de stad waar we in een tram de stad rongingen.

Het was erg leuk om de stad Melbourne te zien. We haalden Joe op van daycare en gingen naar hun huis waar Sandy al bezig was met het eten. Ron en ik namen de kinderen nog even naar het park. Toen we terug kwamen stond het eten al op. Ik ging al vroeg naar bed want het was een zeer lange dag geweest.

It was a real early morning. Joe sang his song at 04.30, happily I fell asleep again. I got out of bed at 07.12 and saw Sam and Ron in the kitchen. When we had breakfast Sandy came along and sat with us for a while. Ron, Tess, Sam en I went out to do some shopping. After the shopping we went to the swimming lessons from Sam. It was really great to watch. When it was finished we went around the citry in a tram.

It was reallt nice to see the city of Melbourne. We went to daycare to pick up Joe and went home where Sandy already was making dinner. Ron and I took the children to the park. When we got back the dinner is ready. After dinner we had a chat and I went to bed because it was a really long day.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!