12 apostles

Robbie wakker worden .... Shit.. Ik keek snel op mijn horloge. Het was al 06.17, Ik ging snel uit bed, omkleden en ontbijten. We sprongen in de auto want vandaag reden we naar de 12 Apostles. Ron, Joe en ik zaten 3 uur in de auto om er te komen. Eenmaal aangekomen moest ik extra bijademen van het uitzicht. Het was echt breathtaking! Zoo mooi zag het er uit. We namen wat foto's en gingen door naar de oudste vuurtoren waar een man verhalen vertelde over de Aboriginal law. Dit was echt gaaf om aan te horen! Na de verhalen gingen we weer terug naar huis waar we rond 19.50 aankwamen.

Kort maar krachtig verhaal want het was echt zoo mooi dat het niet in woorden omvatbaar is.

Robbie wake up..... Shit.... I took a quick look at my watch. It was already 06.17 I jumped out of bed, had a quick breakfast and Ron, Joe and I jumped into the car. Today was the day of the 12 Apostles. After a long 3 hour ride we finally arrived. I had to take an extra breath because the vieuw was realy breathtaking! We took some pictures and went on to the oldest lighthouse in Australia. Here we met a guy who told stories about the Aboriginal law which was really amazing to hear! After the stories we went home. We arrived at 19.50.

It is a short story because words can't disribe the beauty!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!