Melbourne - Sydney

Het beloofde een rustige dag te worden. Ik stond rond 07.00 op en ging naar de woonkamer waar de familie al aan het ontbijt zat. Het was mijn allerlaatste dag in Melbourne. Ik vloog vandaag weer terug naar Sydney. Ik nam afscheid van iedereen en vertrok met Ron naar het vliegveld. We namen afscheid en ik ging door de duane. Na een uur vertraging vloog ik dan eindelijk naar Sydney. Eenmaal in Sydney pikte Les mij op die mij naar John en Crissie bracht om de kleding te verwissellen. Hierna bracht Les mij naar Henny waar ik de komende paar dagen zou blijven en wat rust pakken.

It was going to be a relaxing day. I woke up at 07.00 and went to the livingroom where the family already had breakfast. This was my last day in Melbourne. I would fly back to Sydney in the morning. I said my goodbye's to the family and left for the airport. Ron dropped me of and I went through the costumes. After an hour of delay I landed in Sydney, Les picked me up at the airport. He brought me to John and Crisse where I changed my clothes and went to Henny where I would stay for a couple of days and, try to be up to date with the stories.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!