GOWER DAY !

Heerlijk een dagje niksen vandaag. Ik stond rond 08.00 op na goede nachtrust en deed mijn oefeningen (proberen fit te blijven ;)). Ik liep naar de woonkamer waar Henny al bezig was met het ontbijt.

Na het ontbijt gingen we naar the Olympic park waar we een tijdje rondliepen. Op de terugweg deden we nog wat boodschappen, want de familie Gower kwam langs.
Het was erg leuk om iedereen te ontmoeten! We hebben lang zitten praten over van alles en nog wat. We hebben tot een uurtje of 19.00 zitten praten voordat iedereen weer naar huis ging met de kinderen.

Het was een heerlijke rustige dag !! Echt een top familie :D xx

It was going to be a relaxing day. I woke up at around 08.00 did my excercise (trying to stay fit ;)). I walked into the livingroom where Henny already was making breakfast.

After breakfast we went to the Olympic park where we walked around for a short time. On our way back we bought some groceries for today because the family Gower is coming.
It was really nice to meet everyone! We had long and funny chats about everything and nothing. David left early because of his important game tomorrow. GOODLUCK !! Going on.. I talked with Chris and Sean until 19.00.

It was a really nice relaxing day with the family Gower!!