Fred's place

Afgelopen weken ben ik van huis naar huis verplaats van de familie. Vandaag ging ik van Henny naar Fred. De rustige dagen bij Henny hebben mij goed gedaan.
Henny bracht mij naar Fred waar we nog wat met zijn drieën wat te drinken namen.

Fred nam mij daarna mee naar zijn vriendin Vee en daarna door naar zijn oudste zoon Alex. Alex liet ons zijn nieuwe huis en zijn eigen bedrijf zien. Hierna namen we met zijn 4en ergens lunch waarna Fred en ik terug naar Fred zijn huis gingen. Eenmaal aangekomen ontmoette ik zijn jongste zoon Rory. We namen een tijdje rust en gingen in de avond naar een club waar we David zagen spelen voor de Eels. Helaas verloren ze en gingen wij weer terug na een lange en leuke dag!

Last weeks I went from house to house. Today I went from Henny to Fred. The quiet days at Henny have done me good. Henny dropped me off at Fred where we had a drink wih the three of us.

Fred took me to his girlfriend Vee, after the meetup we went to his oldest son Alex. He showed us his new house and his own company. We took lunch with the four of us. Fred dropped Vee off and we went to his house where I met his youngest son Rory. We put our feet up until we went to the club to see David play with the Eels. Bugger they lost! We went back to the house where we had dinner and went to bed. It was a really nice day!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!