Pub tour!

Er was mij verteld dat ik vandaag mocht uitslapen waar ik ook gebruik van maakte. Ik stond om 0830 op.Het zou een rustige dag worden. John en ik haalden Ben op van Sydney airport. Nadat Ben was opgehaald reden we naar Rebecca waar we Crissie ophaalden.

Eenmaal terug deden we rustig aan totdat Renee ons ophaalden om uit te gaan in Sydney. We gingen naar een bar waar later Mark, Keeley,Emma,Adam en zijn vriendin Lauren langskwamen. Nadat iedereen er was gingen we met zijn allen op kroegentocht in Sydney. Het was erg lache en voor het eerst in mijn leven heb ik pittig wat gedronken.
Iedereen was aardig aangeschoten tot totaal dronken. Het was een geweldige nacht met zijn allen!

Somebody told me that I could sleep in today. I slept until 0830 which isn't really late haha. It was supposed to be a relaxing day. John and I went to the airport to pick up Ben. After picking him up we drove to Rebecca to pick Crissie up.

When we got back we chiled on the couch until Renee picked us up. We went to a bar in the city where later on Mark,Keeley,Emma,Adam and Lauren came along. When everybody was there we went on a pubtour around the city. For the first time in my life I had more beer than I could imagine. Most of us were showing sings of being drunk haha. It was a really great night !!

Thanks guys for the great evening!!! xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!