Beginning of the best weekend of my life !

Vandaag begon het grote weekend met de cousins in Stockton in New South Wales. Renee haaldeBen en mij op rond 11 in de ochtend. Wereden doorwant we moesten ook Emma ophalen. Na een lange tocht in de auto kwamen we rond 14.00 aan in het park waar we zouden verblijven. We namen lunch bij een leuke tent. Tijdens de lunch kwamen Kerrie, Sam, Rita,Lisa en Nickbij ons aanschuiven.

Na de lunch deden weeen wandeling door het park toen ook Robbie F. aankwam.
Het was speciaalom hem en de rest teontmoeten. We deden wat boodschappen en gingen in de avond naar een Restaurant waar we dinner hadden. We speelden daar wat pool en keken naar de Tigers tegen Broncos. Mark, Adam, Keeley and Lauren kwamen ons ontmoeten in het hotel waar we dinner hadden. Na een tijdje gingen we weer terug naar de cabin. Voor de rest van de avond speelden we Uno en Cards against Humanity alleen dan de drankvariatie. Tegen alle verwachtingen was ik meestal de lul. Toen iedereen naar bed gingen, zaten Ben, Nick en ik nog buiten omdat Nick ietjes teveel alcohol op had en het moeilijk binnen hield. Tegen 03.00 gingen ook wij naar bed maar dat was kort toen Ben begon met spugen. Ondanks dat was het een geweldige dag geweest met de cousins !!

Today was the start of the greatest weekend with the cousins in my life in Stockton in New South Wales. Renee picked Ben and me up and on the way Emma aswell. After the long drive we reached the park around 14.00. We had lunch in a nice place. During the lunch Kerrie, Sam, Rita, Lisa and Nick came along. It was really nice to meet them !

After the lunch we took a walk around the park when we saw Robbie F. arive. After his arrival, we went out to get some groceries and in the evening we went to a hotel to get some dinner. We played some pool and watched the Tigers play against the Broncos. Mark, Adam, Keeley and Lauren came later to the hotel aswell. After a while we went back to the cabins to play some Uno and Cards against Humanity. The Aussie family had different rules which included shots. Against all the odds they choose me to drink some of the shots. When we went to bed Ben, Nick and me sat outside for a while because Nick had a few too much. It was 03.00 when we decided to go to bed. It was only for 30 minutes until Ben started to puke. It was one of the greatest days I have ever had!!