Stockton -Sydney

Ik schoot wakker om 0800 en zag al snel Mark met zijn glimlach door de cabin heenlopen. We ruimden de cabin op en pakten onze tassen in. Ondertussen werden Nick en Robbie F. ook wakker. We overlegden met de andere cabin wat de plannen waren voor de dag en gingen daarna ontbijten.

We gooiden de spullen in de auto en gingen met Sam, Ben, Emma, Rita, Kerrie, John, Crissie, Renee, Stirling en Rebecca naar de voetbalwedstrijd van Robbie F.
Het was een leuke pot om te zien. Na de wedstrijd vervolgden we onze reis naar Sydney. Ik heb niet veel van deze reis meegemaakt omdat ik merendeels van de reis heb geslapen.

Eenmaal aangekomen bedankte ik Renee voor het organiseren voor dit geweldige weekend!! Iedereen was erg moe en we kropen rond 21.00 ons bed in.

Het waren 3 enorme mooie dagen geweest.
Ik ben enorm blij met zo'n geweldige familie!! Thx guys!!!

I woke op at 0800 and saw pretty soon Mark walking through the cabin with a smile on his face. We cleaned up the cabin and prepared our bags. Meanwhile Nick and Robbie F. woke up and started doing the same thing. We walked to the other cabin and talked about the plans for the day.

We put our stuff in the car and went with Sam, Ben, Emma, Rita, Kerrie, John, Crissie, Renee, Stirling and Rebecca to the soccer game of Robbie F. It was a good game to see. After the game we continue our trip to Sydney. Most of the trip I slept becasue of the exhausted weekend ;).

When we arrived in Sydney I thanked Renee for the incredible weekend!!
Everyone was pretty tired and we went to bed at around 21.00.

It was one of the nicest weekends I've ever had!!!
Thank you guys soo much for being an amazing family!! Much love from your Dutchy Cousins :D xxx