all by myself ;)

Voor het eerst sinds dat ik in Downunder ben ga ik voor het eerst in mijn uppie de stad in. Ik ontmoette namelijk iemand van Contiki bij the Queen Victoria Building. We hadden rond 1200 afgesproken. Eenmaal daar zag ik der al staan. We liepen naar Chinatown waar we lunch namen. Voor de rest dwaalden we een beetje rond door de stad pratend over alles en nog wat. Het was erg gezellig en leuk om weer eens iemand nieuw te ontmoeten. Om 1600 namen we afscheid en gingen we weer naar huis.

In de avond kwam Renee naar Crissie en John aangezien vanavond een belangrijke rugby wedstrijd was. NSW tegen QLD. Helaas verloor NSW bij 2 kleine puntjes. Volgende keer beter Boyz! Het was tegen 2300 toen iedereen naar bed ging.

For the first time that I stayed here I went to the city all by myself. The reason was that I was going to meet up with someone from Contiki. We met up at the QVB at around 12.00. When I came there I saw here standing against a telephonecabin. We walked to Chinatown where we had lunch. For the rest of our time in the city we walked around talking about everything and nothing. It was really nice to meet someone new in this part of the world. We said our goodbye's at 1600 and went home.

In the evening Renee came along because there was an important game on the tellie. It was NSW against QLD. Queensland won by 2 little points.. Next game better boyz! It was around 23.00 when we al went to bed :D

It was a nice day full of new things :D

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!