Last day with the family :'(

Vandaag was de laatste dag met de familie. Toen ik opstond zaten Chrissie en John al beneden aan het ontbijt. Ik feliciteerde hun met hun wedding anniversary.

Als afscheid van de family hadden we een lunch bij de club. Het was erg leuk en mooi om iedereen te zien. Ik had een speech voor de familie gemaakt. Aan het einde namen we afscheid. Het was voor mij erg moeilijk om te doen..

In de avond had ik een contiki meeting met de groep. Ik ontmoette hier leuke mensen. Na de meeting ging ik terug naar john en chrissie. We keken naar Australië -Griekenland. Na de wedsrrijd ging ik naar bed.

Today was the last day with the family. When I came downstairs I saw John and Chrissie already sitting at the table. I congratulated them with their wedding anniversary.

As goodbye whe had a family lunch at the club. It was really nice to see them all. I hadmade a speech for the family in which I thanked them for everything. At the end we said our goodbye's which was really hard for me.

In the evening I had a contiki meeting in which I met some nice people. After the meeting Iwent back to John's and Chrissie's. We watched Australia play soccer against Greece. After the game I went to bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!