First Contiki day!

Eerste Contiki dag!!!

Ik stond op om 05.30. Sprong uit bed, nam een douche en pakte mijn tas in. Ik pakte alles op en ging naar beneden. John & Chrissie zaten aan tafel. We namen ons laatste ontbijt en gingen toen op pad naar Travellodge.
Ik nam afscheid en bedankte hun voor alles wat ze voor mij hebben gedaan.

Ik liep de hal binnen, dumpte mijn tas en liep naar de tourguide, die ik herkende van gisteren. Ik ontmoette nog wat meer mensen van de toer.
Rond 08.30 vertrokken we naar de Blue Mountains met 37 mensen.
Het was een leuke groep.
We kwamen aan en namen een hike van 45 minuten. Na de hike gingen we naar de Drie Zusters. Helaas was de view bagger en zagen we bijna niks.

Eenmaal terug gingen we om 19.00 weer weg om te eten. Daarna met zijn allen naar een bar. Rond een uur of 00.00 gingen we naar een nachtclub.
Helaas was de muziek niet goed genoeg om op te dansen.
Ondanks dat was het een leuke eerste dag met Contiki.

First Contiki day!!!

I woke up at 05.30. Jumped out bed, took a shower and picked up my bags. Went downstairs, John & Chrissie were already waiting for me. It was our last breakfast together. After this we went to Travellodge.
I said goodbye and thanked John & Chrissie for all what they have done for me.

I went into the hall, put down my bags and walked to the tour guide, I recognized him of the meeting the day before. I met more people of the Contiki tour.
About 08.30 we left for the Blue Mountains with 37 people. It was a nice group.
We arrived and then took a hike for 45 minutes. After this we went to the Three Sisters.
Unfortunately the view was awful and we didn’t see much.

We went back and about 19.00 we had dinner. After dinner the whole group went to a bar. About midnight we went to a night club, but the music wasn’t that good for dancing.
Despite that it was a nice first Contiki day.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!