Manly, city and Vivid!

Na een korte nachtrust stonden John en ik om 07.30 op. We kleedden ons aan en namen de lift naar beneden voor Breakie. Na het ontbijt pakte ik mijn rugtas.
We vertrokken met zo’n 30 man naar Manly beach.
Onze tourguide dropte ons daar af, we wandelden door de winkelstraatjes en langs het strand. De golven waren wel 4 meter hoog!
Na alles gezien te hebben gingen we terug naar Circular Quay met de ferry.
Tijdens de ferry ontmoette ik weer nieuwe mensen uit London & Canada, wat erg leuk was.
Nog wat rondgelopen door de stad en rond een uurtje of drie waren we weer bij ons hotel.
’s Avonds gingen John, Steve en ik naar Sydney Vivid.
We namen wat Mexicaans eten en zagen nog wat lui van Contiki.
Hierna gingen we terug naar het hotel en naar bed!!

After a short night’s sleep John and I woke up at 07.30. We took the elevator downstairs for Breakie.
I picked up my backpack. We left with 30 people to Manly beach.
Our tour guide dropped us there, we walked through the shopping streets and along the beach.
The waves were about 4 meters high!
We went back to Circular Quay with the ferry. I met some new people from London & Canada, which was very nice.
We walked around the city, about 15.00 we were back at our hotel.
In the evening John, Steve and I went to Sydney Vivid.
We had some Mexicans food and met other Contiki people.
After this all we went back to our hotel and went to bed!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!