Coffs Harbour - Byron Bay

Ook vandaag stonden we weer vroeg op.
We hadden namelijk onze surfles in het surfcamp. De meeste van groep deden de surfles.
Het was erg leuk om weer eens te surfen

Laughing

Na de les moesten we weer de bus in om op weg te gaan naar Byron Bay. De rit duurde 3 uur.
Nadat we aangekomen waren in Byron Bay gingen we met een klein groepje een wandeling maken.
Deze duurde zo’n 2 ½ tot 3 uur. Het was al donker aan het worden.
We liepen met zijn 5-en een leuk uitziende tent binnen en namen wat te eten.
In de avond gingen we met een man of 20 naar een leuke tent, waar goede muziek werd gedraaid.
Het was een Top dag!

Today was an early wake up again.
We had our surf lesson. Most of the group did this.
It was very nice to go surfing again.

Laughing

After the lesson we had to go into the coach again, on our way to Byron Bay. It took 3 hours.
When we arrived in Byron Bay we went for a walk with a small group.
The walk was about 2 ½ till 3 hours. It was already dark. There were 5 of us and we went into a nice looking restaurant and had something to eat.
In the evening we were with 20 persons and visited a nice bar. There was good music!
It was a really great day!