Surfers Paradise - Brisbane - Noosa

Gelukkig konden we vandaag wat later opstaan.
Na het ontbijt reden we naar Brisbane. In Brisbane hadden we 3 uur de tijd voor onszelf.
Ik liep met een paar gasten door de winkelstraatjes naar de letters van Brisbane, door de markt naar het bos.
We reden door naar Noosa waar we ook 2 uurtjes voor onszelf hadden.
We brachten deze door op het strand.
Toen we konden inchecken was het al donker. In de avond hadden we pizza.
We zaten bij het zwembad en maakten wat muziek. Toen het zwembad gesloten werd, gingen we nog naar de bar. Daar luisterden we wat muziek voordat we naar bed gingen.

Fortunately we didn’t have to wake up early.
After breakfast we drove to Brisbane. We had there some free time, 3 hours. I walked with some people through the shopping street to the “letters” of Brisbane, via the market to the forest.
We drove further to Noosa where we also had 2 hours free time.
We went to the beach :)
It was already dark when we could check in. In the evening there was pizza!
We sat by the swimming pool, making music till the swimming pool closed. We went to a bar and listened some music before we went to bed.