Noosa - Fraser Island

We stonden vandaag redelijk vroeg op, want om 06.20 vertrokken we naar Fraser Island.
We ontmoetten onze gidsen voor vandaag. We reden zo’n 2 uurtjes naar de kust waar we de ferry namen naar Fraser Island.
Eenmaal op Fraser reden we terug langs het strand.
Na een tijdje gingen we inlands naar Lake McKenzie. Hier zwommen we en hadden we lunch. Na de lunch liepen we 45 / 60 minuten door de bush.
Na de walk gingen we terug naar onze accommodaties.
In de avond gingen we naar een surfers club, waar we avondeten hadden.
Eenmaal terug gingen we vroeg naar bed.

Today was a really early wake up, because we left for Fraser Island at 06.20.
We met our guides for today. We drove about 2 hours to the coast, where we had the ferry to Fraser Island.
On Fraser we drove along the beach. After a while we went to Lake McKenzie. We went swimming and had lunch there.
After the lunch we had a walk for about 45/60 minutes in the bush.
After the walk we went back to our accommodation. In the evening we went to a Surfers Club, where we had dinner.
After that we went back and to bed!