Farmstay - Airlie Beach - Sailing

Om 05.40 ging de wekker!
Vandaag reden we van de Farmstay naar Airlie Beach voor de 2 nachten zeiltrip. Eerst ontbijten en daarna namen we afscheid van de lieftallige mensen van de boerderij, die toevallig Ron & Helen heette.

Na een lange bustrip van zo’n 6 uur kwamen we eindelijk aan bij de zeilboten.
Hier werden we in 2 groepen verdeeld, omdat er 2 boten waren.
Eenmaal aan boord kregen we een safety briefing over het schip etc...
Na alles te hebben doorgenomen verlieten we het vasteland.

Al snel kwamen we in een stevige wind terecht met redelijke golven. Tegen de avond vaarden we een inham in, waar we gingen overnachten.

We hadden avondeten, dronken wat en zongen wat liedjes, voordat we onze oogjes dichtdeden!

Early wake up at 05.40! Today we drove from the Farmstay to Airlie Beach for 2 nights sailing.
First brekkie and then we said goodbye to the lovely people (Ron & Helen) of the farm, haha

After a long bus trip of 6 hours we finally arrived by the sailing boats..
We were divided in 2 groups. Once we were on board we had a safety briefing about the boat..
Then we left the main land.

Very soon there was a very strong wind with some reasonable waves.
In the evening we sailed into a bay, where we stayed for the night.

After dinner, we drank and sang some songs, and then went to bed!