Last day Cairns & saying goodbye!

Dit is de laatste dag van de East Coast Contiki tour.
Vandaag ging ik met een paar van ons, bij AJ Hackett Cairns Bungy, Bungy jumpen en een Minjin Jungle Swing doen.
Het was een hele ervaring om te doen.
Ik ben blij dat ik het heb gedaan, omdat mijn grenzen zijn verlegd.
In de middag hing ik wat rond in het hotel en pakte mijn tas in.

In de avond hadden we een afscheidsdinner, waar we afscheid namen van een deel van de groep, die niet mee naar Darwin gaan.
Het was vreemd om afscheid van hun te nemen.
In een korte tijd zijn hun goede vrienden van me geworden.
Ik ga ze zeker missen! Thx guys for everything and speak soon!!

Today was the last day of the East Coast Contiki tour.
Today was also the day that I and a few of us went Bungy Jumping and Minjin Jungle Swing.
It was a great experience to do.
I am glad that I did this, because I have done things I never did before!
In the afternoon I stayed at the hotel and packed my suitcase.

In the evening we had a goodbye dinner. We said goodbye to a part of the group. They don’t go to Darwin.
It was very weird to say goodbye. In a short time they have became good friends.
I will sure miss them!
Thx guys for everything and speak soon!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!