Uluru - Alice Springs

Ontbijt rond 08.00.
Helaas waren we door onze nieuwe roommate al om 05.00 wakker!
Na 2 uur wakker te hebben gelegen besloot ik om maar een douche te nemen.
Toen het eindelijk tijd was voor ontbijt kregen we een bbq ontbijt: Ei, bacon, worst, hashbrowns noem maar op..

Vandaag hadden we een 5 uur lange drive terug naar Alice Springs.

Eenmaal aangekomen in Alice hadden we wat tijd voor ons zelf. Ik besloot om wat supplies in te slaan voor morgen.
Toen ik terugkwam van de supplies shop nam ik een douche en nam ik een powernap.

In de avond gingen we met een grote groep naar een steakhouse waar we krokodil, buffalo, kangaroe en kameel probeerden. Als main hadden we een steak.
Na dinner ging ik gelijk naar bed. Iedereen was gesloopt.

08.00 Brekkie. Unfortunately we were awake at 05.00 by our new roommate!
After 2 hours I decided to take a shower.
When it was brekkie time, we got a bbq brekkie: Egg, bacon, sausage, hashbrowns etc etc

Today we drove back to Alice Springs, it was a 5 hours trip.

Once we arrived in Alice we had some free time. I decided to buy some supplies for tomorrow.
When I got back from the supplies shop, I took a shower and a powernap.

In the evening we went with a large group to a Steak House, where we tried to eat crocodile, buffalo, kangaroo and camel. For our main course we had steak.
After dinner I went directly to bed. Everybody was very tired.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!