Kakadu National Park

Vandaag stonden we rond 06.00 op.
We namen ontbijt en vertrokken naar een oude mijn.
We liepen door het national park om oude Aboriginal tekeningen te bekijken, Nourlangie Rock.
Na de tekeningen gingen we een stukje de berg op om een geweldig uitzicht te bekijken.
Op de berg namen we een groepsfoto. Na de groepsfoto gingen we terug naar de coach voor de reis naar de accommodatie.

Terug bij de accommodatie hadden we een pool party waar iedereen een eigen kostuum had.
Wat een erg leuke ervaring was dit.
In de avond hadden we dinner in een restaurant waar we ook een potje pool speelden.

Het was een mooie en leuke avond!

06.00 We woke up. Had brekkie and left for an old mine.

We walked through the National park to watch old Aboriginal art, Nourlangie Rock.
After this we went further on and went up a hill to see the amazing view.
Here we took a group photo. Then we went back to our coach for the ride back to our accommodation.

When we got back we had a pool party, everyone had his/her own costume. This was a very great experience.
In the evening we had dinner in a restaurant and played some pool.

It was a very great and fun evening!