Darwin

De laatste ochtend van de toer. ..
We hadden ontbijt en namen afscheid van een maatje van mij, wat erg zwaar voor mij was.
Het ga je goed en we zien elkaar snel! X
Na de tranenval en wat knuffels gingen we met de rest naar de Crocosaurus Cove, waar we enorme crocs zagen.

Na de crocs namen we lunch bij een Irish pub, Shenannigans Irish Bar & Restaurant.
Ik checkte in bij mijn hostel en had een rustige tijd voor mezelf.
In de avond gingen we weer naar dezelfde tent voor een afscheidsfeestje.
Rond 22.00 verlieten de meeste ons.
Met tranende ogen namen we afscheid van iedereen.
Na een tijdje waren we met zijn achten over...
Na een half uurtje ging ik naar mijn hostel.

Man wat een emotionele dag!

Cry

The last morning of the tour...
We had breakfast and said goodbye to a special buddy of mine, this was very hard for me.
Good luck to you & we see each other soon! X

After the tears and hugs we went with the rest of the group to the Crocosaurus Cove, where we saw very huge crocs.
After the crocs we had lunch at a Irish pub, Shenannigans Irish Bar & Restaurant.
I checked into my hostel and had a quiet time
.
In the evening we went to the same Irish pub for a goodbye party.

About 22.00 most of the group left us.
With tears in the eyes we said goodbye. Then there were just 8 of us left…
After half an hour I went to my hostel.

Man what an emotional day!

Cry

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!