Darwin & briefing CVA

Vandaag was het een beetje een hectische dag.
Bij 10.00 checkte ik uit bij het hostel, want om 11.00 had ik een briefing van de CVA. Dit is de organisatie van het vrijwilligerswerk.
Om 12.30 was de briefing klaar en ging ik naar de pub waar we een vaarwel lunch hadden voor Marnie & Tuggers.
We zaten er met Dave, Julia, Marnie en Tuggers. Ik nam afscheid rond 15.30. Nu waren we nog maar met zijn 3-en.
Ik checkte in in mijn nieuwe hostel , waar ik ineens Steve zag.

In de avond namen we afscheid van Dave... We waren nog steeds met zijn 3-en, want Steve bleef ook.

Mark belde me op en sprak met hem voor zo’n 15 minuten.

Today was a hectic day.
At 10.00 I checked out at the hostel, because at 11.00 I had a briefing of the CVA (Conservation Volunteers Australia). This is the organization where I am going to work for.
At 12.30 the briefing was ended.
I went to the pub where we had a farewell lunch for Marnie & Tuggers.
Dave, Julia, Marnie, Tuggers and I were there. I said goodbye at 15.30.
Now there are only three of us left.
I checked in at my new hostel, and suddenly I saw Steve in the same hostel.

In the evening we said goodbye to Dave… Still with 3 of us left, because Steve stays also in Darwin..

Later I had Mark on the phone and we talked about 15 minutes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!