Darwin - not doing much

Ik was zo gesloopt dat ik tot 11.00 in mijn bed bleef liggen.
Om 14.00 had ik met een VeVa maat afgesproken, die hier toevallig ook is.
We hingen wat bij de Darwin Lagoon tot een uurtje of 5.

In de avond ontmoette ik een ex-marinier en samen met hem en Steve gingen we naar een bar dat 20 sec lopen was. We bestelden wat te eten en keken naar de Eels, die helaas verloren.

Ik skypte nog met mijn ouders, broertje en 2 nichtjes wat erg leuk was om te doen.
Ik ging vroeg naar bed, want ik zat er aardig door heen.

I was so exhausted that I stayed in bed till 11.00.
At 14.00 I had an appointment with a VeVa buddy (school), he is in Darwin also and I didn’t know this. Haha
We went to the Darwin Lagoon till 5 o’ clock and didn’t do much.

In the evening Steve & I met an ex-marine. We went to a pub, which was about 20 seconds away.
We ordered some food and we watched the Eels playing, they lost..

I was on skype with my parents, my brother and 2 cousins, this was very nice.

I went to bed early, because I was very tired.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!