Darwin - relaxing

Mijn laatste vrije dag in het mooie Darwin.
Vandaag deed ik heerlijk rustig aan, bleef lekker in bed liggen tot 11.00
Rond een uurtje of 12 ging ik de stad in om mijn bergschoenen te halen, waar ik goed in zou kunnen werken.

In de avond liep ik met Steve naar een bar waar we een biertje namen en heerlijk rustig ff zaten.
Ik ging vroeg naar bed want de volgende dag start ik bij het CVA.

My last free day in beautiful Darwin.
This morning I didn’t do much and stayed in bed till 11.00.
About 12.00 I went into the city to buy good shoes, for working.

In the evening Steve & I went to a pub, ordered a beer and had a relaxing time.
I went to bed early, because the next day I will start for the CVA.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!