Darwin - first day CVA

07.30 Ging de wekker. Aankleden, tas inpakken, water pakken, ontbijt maken en gaan.
Ik ontmoet mijn teamleiders en teamgenoten voor de komende dagen.

De eerste dag gingen we vogeltjes spotten.
Ik telde meer dan 60 vogels in meer dan 10 verschillende soorten.
We leerden gelijk de basis info van de vogels.
Het was rete heet dus je zweet (veel, heel veel).
Toen we terugkwamen nam ik een heerlijke douche.

In de avond gingen Steve & ik een beetje rondhangen bij het hostel.

07.30 I woke up. I got my clothes, packed my bag, took the water bottle, made some breakfast and it was time to go.
I met my team leaders and the other volunteers, who will also volunteer the following days.

On our first day we had to surveying and monitoring bird populations.
I counted more than 60 birds in more than 10 different species.
We also got basic information about these birds.
It was really hot, so I was sweating very very much.
When we arrived back at the hostel, I took a refreshing shower.

In the evening Steve & I didn’t do much, we just lounged about the hostel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!