Darwin - Beach Clean up

Vandaag begon de laatste werkdag voor het weekend.
Op het programma stond een Beach Clean up.
In 2 uur hebben wij 2,5 kilometer schoongemaakt. We hebben vooral vuurwerk en bierflesjes gevonden.
Na zo lang in de zon te hebben gelopen stopten we rond 11.45 om alles goed te sorteren.
Rond 14.00 was ik weer bij de accommodatie, waar we afscheid namen van 1 van de CVA werknemers.

Voor de rest heb ik vrij weinig gedaan. Met mijn moeder en later met Alisha geskypt.
Rond 23.00 deed ik mijn oogjes dicht.

Today was the last working day before the weekend.
A Beach Clean-up was on the program.
In 2 hours we cleaned up 2.5 km’s. We found a lot of firework and bottles of beer.
After a long time working in the sun, we stopped at 11.45. Then we had to sort all the mess.
Around 2 pm I was at the hostel again, and then we said goodbye to one of the CVA members.

The rest of the day I didn’t do much. I skyped with my mother and Alisha.
Around 11 pm I closed my eyes.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!