Sydney zoo!

Vandaag was het zoo dag oftewel we gaan naar de dierentuin. Wat erg speciaal was is dat mijn ouders 22 jaar geleden naar dezelfde zoo waren geweest. John en ik namen de ferry naar de dierentuin, onderweg gingen we onder de Harbour Bridge door wat weer mooie plaatjes opleverde.Man I love Sydney !

Bij de ingang ontmoeten we Rebecca met haar zoontje van 2 Stirling. In Sydney hebben ze hun eigen penguin. Voor de rest hebben we veel gezien van walibi tot boomkangeroo en van koala tot giraf.

We verlieten de zoo rond 1500 via de hoofdingang. Voordat we naar de auto liepen namen we een foto van de hoofdingang voor mijn ouders. Eenmaal terug bij John gingen wij in de relax modes. We aten rond 1800, keken nog een beetje tv en gingen toen naar bed. Het was weer een geweldige dag geweest.
Thx voor Rebecca en John voor de dag!!

Today was zooday so that meant that we went to the zoo lol. It also was a special day because my mom and dad were here 22 years ago. John and I took the ferry to the zoo. We went under the Harbour Bridge which was an amazing vieuw! Man I love Sydney! !

At the Entrance we met with Rebecca and Stirling. We have seen a lot at the zoo koala's, kangaroo's etc.

We left the zoo around 1500 via the main entrance. Before we left to the car we took pictures of the main entrance for my mom and dad. When we arrived at Johns place we switched to relax modus.

We had dinner at 1800 and watched some tellie before we went to bed.
Special thanks to Rebecca and John for this special day !!