Darwin - Toadbusting - Goodbye Steve

Vandaag begon mijn werkdag pas om 17.40.
In de tussentijd sliep ik lekker uit en had lunch met Steve.
Helaas was het zijn laatste dag vandaag.
We zaten van 16.00 tot 17.10 bij de Ierse pub.
Ik ging terug en kleedde mij om voor de Toadbusting.

De Cane Toads zijn een pest in Australie. Zij vernielen namelijk de natuur.
Dus vangen we deze beesten en vriezen we ze in.
We vingen er 132. Alles bij elkaar wogen ze 10kg.
Het was een leuke en grappige ervaring.

In de avond, rond 21.00, nam ik een douche en kleedde me om.
Ik ging met Steve naar de bar voor een paar afscheid biertjes .
We namen afscheid en ik ging naar bed.

My working day started today at 17.40.
In the mean time I had a very quiet morning, stayed long in bed.
Then I had lunch with Steve. It was Steve’s last day in Darwin.
We sat at the Irish pub from 16.00 till 17.10.
I went back to the hostel and changed my clothes for the Toadbusting.

Cane Toads are pest species in Australia. They harm the native wildlife, so we catch them and put them in the freezer!
We caught 132 Toads and they weighed 10 kg together.
It was a very funny experience.

In the evening, around 9 pm, I took a shower and changed my clothes again.
I went with Steve to a pub for a couple of farewell beers.
We said goodbye and then I went to bed.

Reacties

Reacties

ome Daan en Ria

Leuk Rob om je reisverhalen te lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!