Dangerous boat trip!

0700 ging de wekker ik stond snel op en kleedde mij aan. Rory en Alex namen mij mee op een een boottripje. Het was erg fris in de vroege ochtend maar gelukkig brak de zon door. We voeren door verschillende wateren met zo'n 50km per uur.Op sommige plekken was het water erg ruw en vlogen we een paar seconden door de lucht haha. Het was erg leuk om dit met de gasten te doen!

Na de trip gingen we terug en nam Fred mij mee naar John en Crissie want mijn verblijf bij de familie van den Berg kwam tot zijn eind. Eenmaal aangekomen bij Crissie en John bedankte ik Fred voor de geweldige tijd die ik bij hem heb gehad. We namen afscheid en ik vertelde Crissie en John wat ik de afgelopen dagen allemaal heb meegemaakt.

In de avonduren kwamen Mark en Adam mij ophalen om uiteten te gaan bij "the Ranch". Na het eten kwam Nick aanschuiven en hij bestelde toen zijn eten. Toen ook Nick zijn eten ophad gingen we naar de Bar waar Emma en Renee ook aanschoven. We namen een paar drankjes en gingen ronf 23.00 naar huis. Ik bedankt iedereen voor de geweldige en gezellige nacht. Emma bracht zette mij af bij het huis van Crissie en John. THX EM !!

0700 and the alarm woke me up I got out of bed and put some clothes on. Rory and Alex took me on a boat trip. It was fresh in the morning but later on the sun broke through. They showed some pretty nice beaches and island. We went trough the waves with 50km an hour. At some points the waves were pretty rough and we would fly for a few seconds haha. It was really nice and fun to do this with the guys!

After the trip we went back and Fred took me to John and Crissie because my visit to the family van den Berg came to an end. When we arrived at Crissies and John I thanked Fred for the wonderful time I had at his home. We said our goodbye's and I told Crissie and John what happend the last few days.

In the evening hours Mark and Adam took me out for dinner at "the Ranch". When we finished dinner Nick came along and orderd his dinner. When he was finished we took off to the bar witch was in the same building. Emma and Renee came along as wel which was really nice! We had a couple of drinks and we went home at around 23.00 I thanked everyone for the great night. Emma brought me to John and Crissie. THX EM!!

A special thanks for Fred, Rory, Alex and Vee because they had me in their house for a few nights! I really enjoyed my stay. Many thanks!!

And ofcourse for Emma,Mark.Adam, Nick and Renee for this lovely night !!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!